|
forum posvećen Ubu ub forum internet zajednica
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ElMahico
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 525 Location: Ub
|
Posted: Thu 03.05.2007. 22:34 Post subject: Deset najboljih filmova |
|
|
Posto sam izgleda dosta toga izgustirao ,sto se tice filmova resih da otvorim ovu temu.Uzgred preporucicu vam dvadeset najboljhih filmova po mom ukusu.
1.Kazino (Robert de Niro,Joe Peshi,Sharon Stone)...(Martin Skorseze)
2.Paranoja u L.A.(Fear and Loathing in Las Vegas)(Johnny Deep,Benicio Del Toro)
3.Blow(Johnny Deep,Penelopica)..(Ted Demme)
4.Poslednje Isusovo iskusenje(The Last Temptation of Christ)(Willem Dafoe,Harvey Keitel..)..(Martin Skorseze)(ovaj film tesko da cete naci)
5.Ukradena Lepota(Stealing Beauty)(Liv Tyler,Jeremy Irons)...(Bernardo
Bertolucci)
6.Lovac na jelene(The Deer Hunter)(Robert De Niro,Christopher Walken,John Cazale,Meryl Streep...)(Michael Cimino)
7.Taksista(Taxi Driver)(Robert De Niro,Jodie Foster,Harvey Keitel)
8.Hrabri(The Brave)(Johnny Deep,Marlon Brando,Elpidia Carrillo)(Johnny Depp) Ako neko ima ili naleti na ovaj film nek mi javi obavezno.Pisao sam cak i RTS-u da puste opet ovaj film,jer ga nijedan klub nema.
9.Finding Neverland(Johnny Deep,Freddie Highmor,Kate Winslet)(Marc Forster)
10.Sesto culo(The Sixth Sense)(Bruce Willis,Haley Joel Osment)(M. Night Shyamalan)
11.Rekvijum za snove(Requiem for a Dream)(Jared Leto,Jennifer Connelly)(Darren Aronofsky)
12.The Jacket(Adrien Brody,Keira Knightley)(John Maybury)
13.The Illusionist(Edward Norton,Paul Giamatti,Jessica Biel,Rufus Sewell)(Neil Burger)
14.American History X(Edward Norton,Edward Furlong)(Tony Kaye)
15.Dead Man (Johnny Depp,Gary Farmer.....)(Jim Jarmusch)
16.Ghost Dog: The Way of the Samurai (Forest Whitaker,ForestWhitaker)
(Jim Jarmusch)
17.Minhen(opasno dobar film,ali zaboravih podatke,a i imdb nije od pomoci)
18.Daleko kud me noge nose(isti slucaj kao i sa predhodnim,nemacki film o zarobljeniku posle drugog svetskog rata u ruskom logoru )
19.Izgnanik(Tom Henks,bio je pre neki dan na pinku)
20.The Prestige
To bi bilio otprilike cega sam se setio...ima toga jos ihaaa...
Ali cekam prvo vase filmove.. |
|
Back to top |
|
|
ray kralj morona!
Joined: 12 Jun 2006 Posts: 348 Location: ub
|
Posted: Thu 03.05.2007. 22:38 Post subject: |
|
|
jel treba svi da navedemo po 20 filmova??? |
|
Back to top |
|
|
ElMahico
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 525 Location: Ub
|
Posted: Thu 03.05.2007. 22:42 Post subject: |
|
|
Mozes i 5 ali da se ne nalaze gore na listi |
|
Back to top |
|
|
StefAnT
Joined: 27 Oct 2006 Posts: 785 Location: Centar
|
Posted: Thu 03.05.2007. 23:04 Post subject: |
|
|
1. Fight club (Brad Pitt, Edvard Norton)
2. American Beauty (Kevin Spacey, Mena Suvari)
3. Lord of the Rings - Two towers
4. Confidence (Dustin Hoffman, Andy Garcia - kod nas prevedeno kao Laka lova ili Brza lova...)
5. Ocean's Twelve (milion dobrih glumaca)
6. Star Wars Episode 3 - Revenge of the Sith
7. 300 (iliti Bitka kod Termopila, ne znam glumce)
8. Man who would be a king (Sean Connery, Michael Caine - Covek koji je hteo da bude kralj)
9. Gosford Park (Clive Owen)
10. 200 cigarettes (Ben i Casey Affleck)
To je 10 i toga mogu da se setim u ovom trenutku. |
|
Back to top |
|
|
Cime Anarchyst
Joined: 22 Apr 2006 Posts: 231 Location: Bu
|
Posted: Fri 04.05.2007. 8:43 Post subject: |
|
|
Quote: |
2.Paranoja u L.A.(Fear and Loathing in Las Vegas)(Johnny Deep,Benicio Del Toro)
5.Ukradena Lepota(Stealing Beauty)(Liv Tyler,Jeremy Irons)...(Bernardo
Bertolucci)
11.Rekvijum za snove(Requiem for a Dream)(Jared Leto,Jennifer Connelly)(Darren Aronofsky)
14.American History X(Edward Norton,Edward Furlong)(Tony Kaye)
7. 300 (iliti Bitka kod Termopila, ne znam glumce)
|
Slazem se i dodajem
FORREST GUMP
TRAINSPOTTING
SNATCH
PICK OF DESTINY
BUTTERFLY EFFECT
GODFATHER 1,2,3
SCARFACE _________________ Don´t call me white... |
|
Back to top |
|
|
Daniel
Joined: 01 Dec 2006 Posts: 553 Location: City Of Ub
|
Posted: Fri 04.05.2007. 8:44 Post subject: ! |
|
|
Moram da najpre kazem da ne mogu da ih poredjam od najboljeg pa nadalje jer ne mogu da se odlucim za to koji je najbolji a isto tako ne mogu da se odlucim ni za najbolju epizodu ili deo nekog filma, pa tako:
- Kum I i II
- Star Wars (svih 6 epizoda, sve je ekstra, uprkos tome sto su novija odnosna prva tri dela uradjena kasnije i sto su specijalni efekti mnogo bolje odradjeni, delovi sa Harisonom Fordom su ekstra)
-Lord of the rings, sva tri su super, pa mogu da ih gledam milion puta, iako sam to do sada uradio bar 500 puta,
- Jurrasic Park, opet ja sve...
- Titanic
- Psiho, super cool
- Mozda se ovo nekome nece dopasti ali isto tako i serijal o Indijani Dzonsu
- Planeta Majmuna, ne znam koliko delova ima, ali bih voleo da mi se neko javi ako ima nesto od toga
- Autostoperski vodic kroz galaksiju, posto sam procitao knjigu na koju sam se nalozio, odgledao i film pa mi je bio zanimljiv, mozda nije najbolji ali ja ga "volim"
- Forest Gamp
- Hrabro srce
- Boni i Klajd iz 1967
- 300
- zaboravio sam kako se film zove, klinac koji pokusava da pomogne ljudima oko sebe, tacnije pomogao je kevi, ucitelju i jednom narkomanu, i nacrtao je dijagram da ako bi svako pomogao trojici onda bi svet bio mnogo lepse mesto, ali prica je tuzna zato sto je hteo isto tako da pomogne decaku koga su redovno tukli, pa je dobio noz.....ako neko ima ovaj film, unapred hvala
- buterfly effect
- Krvavi dijamant
- Sin city
- scary movie prva dva samo,
- departed
- par filmova od dzejms bonda
- za kraj Ice Age I i II
ali ovome nema kraja, s tim sto ima filmova koje ste naveli a obozavam ih a da ih ne navodim i ja.... |
|
Back to top |
|
|
ray kralj morona!
Joined: 12 Jun 2006 Posts: 348 Location: ub
|
Posted: Fri 04.05.2007. 17:33 Post subject: |
|
|
Lock, Stock and Two Smoking Barrels i titanik naravno!!!! plakao sam k'o kisa svih 39 puta kojih sam ga gledao!!! placem i kada ga se setim |
|
Back to top |
|
|
ElMahico
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 525 Location: Ub
|
Posted: Sat 05.05.2007. 14:30 Post subject: |
|
|
Cime,pohvala za listu i nadjoh jedan sto nisam gledao "PICK OF DESTINY ",dodao si sve ono sto sam propustio.Sa Stefanom bih se slozio za
1. Fight club (Brad Pitt, Edvard Norton)
2. American Beauty (Kevin Spacey, Mena Suvari) ,300 jos nisam pogledao ali cuo sam sve pohvale.
Sto se tice Danielove opsirne liste samo Forest gump,buterfly effect i Sin city,su po meni ok.
Nisam neki ljubitelj SF-a.
Treba dodati:
1.The Rise of Evil (Robert Carlyle)(Christian Duguay)
2.Human Trafficking(Robert Carlyle)
3.The Beach
4.Hitler(film sa festa,nemacki)
Razocarao sam se kad sam pogledao The Departed.Oskar za ovaj film je pravi promasaj.Skorseze je imao mnogo boljih filmova,za koje nije dobio ni aplauz od holivudskih fegeta.A recimo Titanik obere silne oskare,za onako pateticnu pricu.Sta reci ..Amerika..ccc |
|
Back to top |
|
|
Ana
Joined: 04 Jun 2006 Posts: 44 Location: dU
|
Posted: Sun 06.05.2007. 13:44 Post subject: |
|
|
ray wrote: | Lock, Stock and Two Smoking Barrels |
Porodicni favorit.
Volim i "Princeza i ratnik" sa Frankom Potente, Hickokove filmove (koliko sam uspela da ispratim proslogodisnji serijal njegovih filmova na drugom) - Vertigo, Psiho, Gospodja koja nestaje, Ptice i... i ne mogu da se setim vise. _________________ tum-tu-turuuuu... |
|
Back to top |
|
|
fidel EL MANIACO
Joined: 26 Mar 2007 Posts: 1040 Location: cUBa
|
Posted: Mon 07.05.2007. 22:20 Post subject: |
|
|
OLD BOY(Juzna Koreja)
PASJI ZIVOT(Mexico)
SVET DUHOVA(USA,Stiv Busemi,Tora Birc)
THE GHOST DOG-Put samuraja(DZARMUS i VITAKER)
TAXI DRIVER(DE NIRO)
LOVAC NA JELENE(DE NIRO)
APOKALIPSA DANAS(COPOLA<MARLON BRANDO)
AMERICKA LEPOTA(Kevin Spejsi)
Veliki Lebovski(Dzef Bridzis)
The Fisher King(Dzef Bridzis)
KORTO MALTEZE(Fra)
Dezurni krivci(Kevin Spejsi) |
|
Back to top |
|
|
milicadevojcica
Joined: 07 Jun 2006 Posts: 39 Location: ub
|
Posted: Mon 07.05.2007. 22:32 Post subject: |
|
|
trainspotting
malo ubistvo medju prijateljima
drustvo mrtvih pesnika
americka istorija x
kako sam sistematski unisten od idiota
poslednji kralj skotske
odavno mrtav
cudnije od raja
noc na zemlji
lisabonska prica |
|
Back to top |
|
|
fidel EL MANIACO
Joined: 26 Mar 2007 Posts: 1040 Location: cUBa
|
Posted: Tue 08.05.2007. 22:09 Post subject: |
|
|
Zaboravih:OTVORI OCI(Spanija,rezija Alehandro Amenabar,glume Eduardo Norijega,Penelope Kruz).Ako neko ima ovaj film bio bih mu veoma zahvalan. |
|
Back to top |
|
|
ElMahico
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 525 Location: Ub
|
Posted: Tue 08.05.2007. 23:25 Post subject: |
|
|
Fidel,mislim da znam na sta mislis.To je onaj film kad je glavna uloga Eduardo Norijega(Sezar) ostaje sa unakazenim licem,Penelopa(Sofia)je neka istripovana glumica.Film je zanimljiv i cudan, moram priznati da ga nisam bas skapirao.Verovatno ga ima na torentu ili kod Svabe,nije to tako nepoznat film.
Jesi gledao "Djavolja kicma",sa istopomenutim glumcem?
"Sunka sunka" su verovatno svi gledali,pogotovo muski deo foruma ,kad smo vec kod spanskih filmova.
Sinoc je na HRT-u bio opasan film o "Hitlerovoj omladini".Skoro nisam gledao bolji film na ovu temu. Film se zove Before the fall(Napola).
Hravti bar znaju zasto placaju tv pretplatu..filmski program im je vrh.A ovi nasi slepci sa RTS-a se takmice sa Pinkom ko ce da napravi gluplju emisiju. |
|
Back to top |
|
|
fidel EL MANIACO
Joined: 26 Mar 2007 Posts: 1040 Location: cUBa
|
Posted: Wed 09.05.2007. 21:56 Post subject: |
|
|
DA!"Djavolova kicma" je sjajan film,pre neki dan je bio na City-ju.Jeste,"Otvori oci" je taj film,malo tezak za kapiranje(prvih 30puta kad ga gledas),nekad ga je Art pustao svakog meseca,a RTS NIKAD!Taj je film Tom Cruise iskasapio i od njega napravio "Nebo boje vanilije"(VANILA SKY).
Ne znam da li ga Svaba ima,kod nas nije izdat na DVD-u,jedino ako ima neku piratsku kopiju iz okruzenja. |
|
Back to top |
|
|
Cime Anarchyst
Joined: 22 Apr 2006 Posts: 231 Location: Bu
|
Posted: Wed 09.05.2007. 22:16 Post subject: |
|
|
Da ladno to je spanska verzija vanila sky...i cuo sam da je jebeno bolja od ove americke...ako neko nabavi neka prosledi,voleo bih to da pogledam... _________________ Don´t call me white... |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|