View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bass_meditation
Joined: 09 May 2007 Posts: 58
|
Posted: Wed 09.05.2007. 22:34 Post subject: |
|
|
Izgleda da ovde niko ne voli crtace.Neki od njih su bolji,iskreniji i smesniji od vecine filmova. |
|
Back to top |
|
|
Cime Anarchyst
Joined: 22 Apr 2006 Posts: 231 Location: Bu
|
Posted: Wed 09.05.2007. 22:35 Post subject: |
|
|
Od crtaca...
Madagaskar mi je do jaja _________________ Don´t call me white... |
|
Back to top |
|
|
bass_meditation
Joined: 09 May 2007 Posts: 58
|
Posted: Wed 09.05.2007. 22:58 Post subject: |
|
|
Meni su dobri sledeci:cars,sezona lova,ples malog pingvina a mozda i najbolji jedan danski zove se Terkel i Knibe. |
|
Back to top |
|
|
bass_meditation
Joined: 09 May 2007 Posts: 58
|
Posted: Wed 09.05.2007. 23:00 Post subject: |
|
|
Zaboravio sam i Corpse Bride od Tim Burton-a. |
|
Back to top |
|
|
spejs
Joined: 10 May 2007 Posts: 170 Location: outer space
|
Posted: Fri 11.05.2007. 11:26 Post subject: |
|
|
1. kisni covek
2. dezurni krivci
3. ratovi zvezda (sve epizode)
4. blow (Dzoni Dep, narko kartel)
5. sedam (Bred Pit, Morgan Friman)
6. sveti gral (genijalan, Monti Pajton)
7. grad greha
8. petparacke price
9. dve cadjave dvocevke
10. kum 1 i 2 (bez treceg dela, smara) |
|
Back to top |
|
|
Ana
Joined: 04 Jun 2006 Posts: 44 Location: dU
|
Posted: Fri 11.05.2007. 18:29 Post subject: |
|
|
spejs wrote: | ...
6. sveti gral (genijalan, Monti Pajton)
... |
Da, Pajtonovci, kako ih zaboravih! Sjajni su. Ja narocito volim "The meaninig of life". Mada su im i svi ostali filmovi i svi skecevi fantasticni! _________________ tum-tu-turuuuu... |
|
Back to top |
|
|
Andrea
Joined: 10 May 2007 Posts: 4
|
Posted: Fri 11.05.2007. 20:50 Post subject: |
|
|
Lepota Poroka _________________ Andrea Teodosic |
|
Back to top |
|
|
MarX админ
Joined: 05 Apr 2006 Posts: 769 Location: Lamele
|
Posted: Fri 11.05.2007. 20:52 Post subject: |
|
|
Ево мојих предлога
1. Арсеник и старе чипке
2. Мост на реци Квај
3. Исијавање
4. Кад јагањци утихну
А сад мало новије и комерцијалније
5. Умри мушки
6. Терминатор 2 (због музике, ефеката, и најбоље Шварцијеве улоге - робота )
7. Храбро срце
8. Спасавање редова Рајана
9. Матрикс (само први део, остали су свирање)
10. Апокалипто |
|
Back to top |
|
|
fidel EL MANIACO
Joined: 26 Mar 2007 Posts: 1040 Location: cUBa
|
Posted: Sat 12.05.2007. 1:15 Post subject: |
|
|
Znaci ipak je vredelo sto smo se onoliko cimali da narezemo Arsenik i stare cipke.Znao sam da ce ti se svideti... |
|
Back to top |
|
|
StefAnT
Joined: 27 Oct 2006 Posts: 785 Location: Centar
|
Posted: Sat 12.05.2007. 2:46 Post subject: |
|
|
Da li je neko gledao film Less than zero (Malo manje od nicega) gde Robert Downey Jr. s lakocom glumi narkomana ? Prica je o klincu koji se navuce na neku drogu i postane najgori klosar, a imao je sve pred sobom na dohvat ruke.
Drugo pitanje, Price of a kiss, Vince di Percio reziser. Anybody? |
|
Back to top |
|
|
DON_VITO expert
Joined: 06 Apr 2007 Posts: 159 Location: Selo Korleone Sicilija
|
Posted: Sun 13.05.2007. 9:43 Post subject: |
|
|
1.KUM(sva tri dela)
2.Zivot je lep
3.Dobar Los Zao
4.Maratonci
5.Hrabro srce
6.Taxi(prvi deo)
7.Amadeus
8.Ratovi zvezda (epizoda 3)
9.Pirati sa Kariba
10.300 |
|
Back to top |
|
|
ElMahico
Joined: 02 Mar 2007 Posts: 525 Location: Ub
|
Posted: Mon 14.05.2007. 13:03 Post subject: |
|
|
Ova tema nikako nije terebala da bude deset najboljih filmova,vec samo najbolji filmovi,posto se uvek setim jos nekih fenomenalnih filmova.
nepravedno zapostavljeni filmovi su:
1.Boogie Nigts,film je smesten u sedamdesete sa odlicnom secenografijom,muzikom i pricom.Ukoliko vas zanima kako je funkcionisala porno industrija sedamdesetih,obavezno pogledajte ovaj film.
2.Dovljno je samo reci "From Hell"
3.Sleepy hollow
4.The Star(Alexei Kravchenko; Amadu Mamadakov; Anatoly Gushchin),odlican film o Ruskim specijalnim jedincama (Zeleni duhovi) za vreme drugog svetskog rata,upadanje iza nemackih linija fronta i onemogucavanje jedne od najvecih Nemackih operacija.
5.Come and see(Alexei Kravchenko )
6.The village (Adrien Brody,Joaquin Phoenix,Bryce Dallas Howard)Ne tako dobar kao ovi gore,ali moze da se pogleda.
Editovacu jos neke filmove kasnije.... |
|
Back to top |
|
|
Daniel
Joined: 01 Dec 2006 Posts: 553 Location: City Of Ub
|
Posted: Mon 14.05.2007. 21:04 Post subject: ! |
|
|
Da li je neko pomenuo "Sakupljac kostiju", "americku pitu 1", i nesto sto je stvarno otkaceno "Jackass 1 i 2". |
|
Back to top |
|
|
spejs
Joined: 10 May 2007 Posts: 170 Location: outer space
|
Posted: Tue 15.05.2007. 9:13 Post subject: |
|
|
Gledao sam pre skoro godinu dana ruski film "rupa 9" ili tako nesto. Naime, radi se o besmislenom ratovanju Rusa sa Avganistanom. Prijatno me je iznenadio |
|
Back to top |
|
|
Savius Magnus Imperator
Joined: 04 Mar 2007 Posts: 989 Location: negde u divljini Talova
|
Posted: Tue 15.05.2007. 15:47 Post subject: |
|
|
Човече, после оволоко набројаних филмова не знам где ми је глава, шта је добро,а шта не...Шпагети-вестерни, које је радио Серђо Леоне нико није поменуо, али ја их обожавам, музику(Мориконе), сценографију, прљавштину. Још неки филмови ми сваки час падају на памет: Дим, Модри у лицу, Било једном у Америци, Плес са вуковима... Последње венчање-фински филм, који је био пар минута на Студију Б, а добар је до бола, комичан и дубок истовремено, али, авај, вероватно га никад нећу наћи, победио је пре пар година на неким фестивалима. Зна ли неко како се зове ирски филм, када се ћале и клинац враћају у Ирску из Америке, и откривају део по део љубавну трагедију мајке тог маторца, мрзи ме да детаљно описујем радњу али надам се да ће и ово неког подсетити(био је пар пута на ТВ). Филмове који су други већ поменули мрзи ме да понављам. Листу омиљених филмова је незахвално правити, јер их има мнооого, а сваки ми час неки други падају на памет...Мржња, Глуви Барут, Живот је леп(наш филм) Доберман, Продавци, Челична Магнолија, Апокалипса Данас... проклет био, Ел Махико, што си покренуо ову лавину!! _________________ Niste mi verovali da ću da pucam?!
ZAŠTO MI NISTE VEROVALI!!? |
|
Back to top |
|
|
|